Dag drie alweer - Reisverslag uit Sosúa, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu Dag drie alweer - Reisverslag uit Sosúa, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu

Dag drie alweer

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

07 Oktober 2009 | Dominicaanse Republiek, Sosúa

Dinsdag 6 oktober
Dag twee alweer van de vakantie. Tijd gaat alweer veel te snel jammer genoeg. Vandaag ook nog gebruikt om een beetje te wennen aan alles dus lekker rustig gestart met een ontbijtje thuis. Had gisteren Herben gemaild voor de, nu al, traditionele koffiemorgen en dat was straks. Eventjes bij bakker Moser langs voor iets voor bij de koffie maar die was dus met vakantie. Lekker handig…Ok dan maar zo. Lekker gezellig gebabbeld, de honden weer verwend met Hollandse kluiven en de tijd vloog voorbij.
’s Middags een beetje gehangen in het zwembad om het eerste kleurtje te kweken. Tis lekker rustig hier dus het was een privé zwembadje. Daarna even snel omkleden om richting Puerto Plata te gaan.Net voorij het vliegveld, gewoon langs de weg dus, ligt een lekker restaurantje met heerlijke vis. Typisch Dominicaans :). Naast het restaurant woont Jean Pierre, misschien wel een bekende naam voor sommige. Dit is de man die de karaoke avonden organiseert in deze contreien. Hij was gelukkig thuis dus nog even met hem gebabbeld. Hier hebben we dus heerlijk gegeten voor een paar euro. Eigenlijk niet normaal dat ze dat voor dit geld kunnen maken. Na het eten samen met JP op weg terug naar Sosua. We hebben hem afgezet bij het strand en zijn zelf doorgereden naar het appartement. Lekker beetje TV gekeken en op tijd naar bed. Rond 2100 begon het een beetje te regenen en op dit moment, 2215, is het nog steeds bezig. Wel shit want nu kan mijn deur niet open op de kamer ivm het inregenen. Wordt een warm nachtje denk ik ……

Morgen maar eens naar Playa Grande denk ik. Lekker Lambi eten en natuurlijk een visje of misschien wel octopus. Lastige keuzes allemaal die je hier moet maken.

Wat een leven!!!

• 08 Oktober 2009 - 06:51

Ilse:

O o o wat hebben we het slecht....