Vrijdag 16 oktober - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 oktober - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

17 Oktober 2009 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Vrijdag 16 oktober
Vanmorgen hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Ik had echt slecht geslapen en kon dan ook moeilijk uit mijn bed komen. Het laatste wasje nog maar even aangezet en later opgehangen. Gelukkig had ik mijn verhaaltje al gemaakt dus hoefde dat alleen maar evente uploaden(wat dus nu niet het geval is) Na de nodige DSB onzin te hebben gelezen zijn we s’middags nog even naar Cabarete geweest. Mijn vader wilde nog een aantal souvenirtjes halen en ik had ook nog iets leuks gezien bij een juwelier. Na het uitgeven van de nodige peso’s gingen we weer richting Sosua. Daar even gepind en naar de Playero en thuis gekomen lekker het zwembad ingesprongen om het zweet weer van het lijf te krijgen. Ook vandaag was het alweer donker toen we eruit gingen, dus ook fris. Volgens mij is het dan nog steeds boven de 25 graden maar je krijgt gewoon kippenvel.
Vanavond zijn we lekker bij Casa Veintiuno wezen eten. Voor de mensen die willen weten wat we hadden gegeten:

Mijn pa:
Voorgerecht: Scampi’s in een currysausje
Hoofdgerecht: Doradefilet met een witte wijn saus met prei en een aardappelpureetje
Nagerecht: Pannacotta met een coulis van passievrucht en sinaasappel

Ikzelf:
Voorgerecht: (natuurlijk) Shashimi van verse tonijn
Hoofdgerecht: Scampi’s met pasta en een zogenaamde Diabolique sausje( lekker heet)
Nagerecht: een combi van drie desserts, bestaande uit:
- Bolletje ijs met chocoladesaus
- Pannacotta met coulis
- Crème brulee

Niet verkeerd dat ik zo.

Morgen is het alweer zaterdag en het schiet steeds sneller op. De enige kans nog op een bezoekje aan Playa Grande. ’s Avonds staat in ieder geval het Oktoberfest in de planning. Ben benieuwd….

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Dominicaanse Republiek Oktober 2009

Lekker even helemaal niets hoeven...

29 Oktober 2009

Donderdag 15 oktober

15 Oktober 2009

D'n woensdag
Jeroen

Zodra we op vakantie gaan of zijn probeer ik de verhaaltjes hier te posten zodat iedereen kan lezen over onze avonturen. De meeste vakanties zijn nu geweest naar de Dominicaanse Republiek omdat dit eiland toch wel een beetje ons thuis is geworden. Hopelijk veel leesplezier !!!