De laatste dagen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Jeroen Koorneef - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Oktober 2009 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Zondag, maandag en dinsdag, de laatste dagen

Vandaag is het dan zondag. Het wordt een dagje het appartementje schoonmaken, koffers inpakken en nog een beetje rondtoeren denk ik.
We zijn begonnen met even te zwemmen omdat we dan nog de spullen redelijk droog mee kunnen nemen. Het water was gewoon fris. Kan bijna niet natuurlijk want het was nog steeds 29 graden maar je koelde er lekker vanaf. Klein uurtje hebben we een beetje rondgedobberd en zijn toen naar boven gegaan. Even snel douchen en gaan poetsen en opruimen. Nu scheelde het al een hoop dat we het allemaal hadden bijgehouden dus we hadden de midadg vrij om Formule 1 te kijken. De zender die dit uit zou zenden bleef op zwart staan. Uiteindelijk bleek het gelukkig ook uitgezonden te worden op Eurosport dus we hebben de hele race en de bijbehorende crashes kunnen zien. Vandaag zouden er ook nog mensen uit Nederland komen en die moest ik ophalen. Via internet een site gevonden die alle vluchten bijhoudt en bijna tot op de minuut nauwkeurig kwam het vliegtuig bij ons over. Op het gemakje naar beneden gelopen en met de auto naar het vliegveld. Gelukkig hoefden we niet lang te wachten en kwamen ze als eerste door de deur heen. Was dus een korte tijd wachten gelukkig en we konden weer terug naar Sosua.
’s Avonds heb ik ze meegenomen op een kort ritje doro Sosua en naar de supermarkt. Daarna was het tijd voor het Oktoberfest bij El Choco! Hier hebben we even wat gegeten en gedronken en toen was het al snel weer laat. Thuis gekomen lekker snel naar bed want morgen was het weer vroeg dag.

Maandag
Vandaag staat de terugreis alweer gepland. Die dagen zijn weer voorbij gevlogen.
Rond 0930 zijn we naar het vliegveld gebracht nadat we eerst iedereen nog even gedag hadden gezegd op het condominium. Op het vliegveld stonden Mike en Fabienne en hebben we daar nog een poos mee gebabbeld. Het vliegtuig zou rond 1130 de lucht ingaan en we zijn rond 1100 door de douane gegaan. We hoefden dus gelukkig maar heel even te wachten. Hier nog even snel iets gedronken en toen konden we al boarde. Mn vader had hier trouwens koffie besteld dat borrelde(?!) in de beker...beetje vreemd. Deze vlucht hadden we plekken met iets meer beenruimte al scheelde dat eigenlijk niets. Kon nu ook niet echt slapen dus filmpje gekeken en naar buiten gestaard. Uiteindelijk kwamen we weer boven land en de lichtjes van de wegen en de huisjes werden zichtbaar. Boven België kwam het nog dichterbij en konden we alles goed zien mede doordat het heel helder was. We landden een uur te vroeg maar dat werd dan weer gecompenseerd met het wachten op de bagage. We waren dus een van de laatsten die doorkonden naar buiten. De taxi was nog maar net aangekomen dus konden direct instappen en lekker naar huis.
Thuis gelijk alles zo goed als het ging opgeruimd en de was aangezet. Straks even lekker douchen en naar bed. Mn eigen kussen!!!
Dit was de vakantie alweer. Hopelijk was het weer leuk om te lezen.
Wil je trouwens deze mails niet meer ontvangen kun je je afmelden als het goed of stuur anders een berichtje / mailtje dan haal ik je van de mailinglist af.

Groeten vanuit Heel